Тема досвіду

Тема досвіду: «Формування ключових компетентностей методом інтерактивного навчання»
Автор:    вчитель фізики та математики Білобровець Наталія Миколаївна
Ідея досвіду: залишаючись в рамках класно-урочної системи, підвищити ефективність навчального процесу, досягти високого інтелектуального розвитку учнів, забезпечити оволодіння ними навичками саморозвитку особистості.

Актуальність досвіду:
успішність та ефективність формування ключових компетентностей учнів залежить від форм та методів організації навчально-виховного процесу. Пріоритетними в цьому відношенні стають сучасні педтехнології, інтерактивні методи навчання,які забезпечують:
ü Активні форми діяльності учнів;
ü Залучають їх до творчого процесу пізнання;
ü Дослідження проблем;
ü Формування власної думки;
ü Прийняття рішень;
ü Самореалізації .
Науково-теоретична база досвіду:
Досвід ґрунтується на творчому використанні перспективного педагогічного досвіду освітян. Українських  науковців і педагогів практиків, а саме:
                                              Д.Д. Біда,  О. Пометун, Л. Пироженко,

Технологія або алгоритм діяльності

-         Використання різноманітних нестандартних форм організації навчально-виховного процесу;
-         Використання елементів тренінгу на уроках фізики;
-         Організація навчально-виховної роботи як процесу творчої діяльності;
-         Розуміння дитини,як найвищої цінності,допомога їй  в усвідомленні себе,спрямування її здібностей;
-         Забезпечення цілеспрямованого й системного засвоєння учнями навчального матеріалу;
-         Підвищення престижу інтелекту і загальної культури кожної особистості. Сприяння інтелектуальному вдосконаленню учнів,розвитку дослідницьких умінь  і навичок шляхом експерименту,систематизації та конкретизації;
-         Зробити можливим самостійне здобуття необхідних знань, уміле застосування їх на практиці для розв’язання нагальних проблем;
-         Створити умови для розвитку пізнавальних інтересів, компетентної особистості дитини;
-         Сприяти формуванню здатності критично мислити, бачити труднощі й шукати шляхи їх подолання;
-         Частинку душі віддати дітям, щоб виховати гідних патріотів рідного краю.

Результативність впровадження:
-         Підвищення рівня  навчальних досягнень учнів;
-         Зростання зацікавленості  дітей даним предметом;
-         Усвідомлення дитиною  себе як виняткової особистості,здатної  створити щось  виняткове.



Немає коментарів:

Дописати коментар