Тема
досвіду: «Формування
ключових компетентностей методом інтерактивного навчання»
Автор: вчитель фізики
та математики Білобровець Наталія Миколаївна
Ідея
досвіду: залишаючись в
рамках класно-урочної системи, підвищити ефективність навчального процесу,
досягти високого інтелектуального розвитку учнів, забезпечити оволодіння ними
навичками саморозвитку особистості.
Актуальність
досвіду:
успішність та ефективність формування ключових
компетентностей учнів залежить від форм та методів організації
навчально-виховного процесу. Пріоритетними в цьому відношенні стають сучасні
педтехнології, інтерактивні методи навчання,які забезпечують:
ü Активні форми діяльності учнів;
ü Залучають їх до творчого процесу пізнання;
ü Дослідження проблем;
ü Формування власної думки;
ü Прийняття рішень;
ü Самореалізації .
Науково-теоретична база досвіду:
Досвід ґрунтується
на творчому використанні перспективного педагогічного досвіду освітян.
Українських науковців і педагогів
практиків, а саме:
Д.Д. Біда, О. Пометун, Л.
Пироженко,
Технологія або алгоритм діяльності
-
Використання
різноманітних нестандартних форм організації навчально-виховного процесу;
-
Використання
елементів тренінгу на уроках фізики;
-
Організація
навчально-виховної роботи як процесу творчої діяльності;
-
Розуміння
дитини,як найвищої цінності,допомога їй
в усвідомленні себе,спрямування її здібностей;
-
Забезпечення
цілеспрямованого й системного засвоєння учнями навчального матеріалу;
-
Підвищення
престижу інтелекту і загальної культури кожної особистості. Сприяння
інтелектуальному вдосконаленню учнів,розвитку дослідницьких умінь і навичок шляхом експерименту,систематизації
та конкретизації;
-
Зробити
можливим самостійне здобуття необхідних знань, уміле застосування їх на
практиці для розв’язання нагальних проблем;
-
Створити
умови для розвитку пізнавальних інтересів, компетентної особистості дитини;
-
Сприяти
формуванню здатності критично мислити, бачити труднощі й шукати шляхи їх
подолання;
-
Частинку
душі віддати дітям, щоб виховати гідних патріотів рідного краю.
Результативність впровадження:
-
Підвищення
рівня навчальних досягнень учнів;
-
Зростання
зацікавленості дітей даним предметом;
-
Усвідомлення
дитиною себе як виняткової
особистості,здатної створити щось виняткове.
Немає коментарів:
Дописати коментар