Мета: домогтися засвоєння основної властивості звичайного дробу, сформувати
вміння виконувати вправи, які передбачають застосування основної властивості
дробу; активізувати пізнавальну діяльність учнів ; розвивати математичне
мовлення; виховувати почуття відповідальності, працьовитість, старанність.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Хід
уроку
І.
організаційний момент
ІІ.
Аналіз контрольної роботи
ІІІ.
Перевірка домашнього завдання
ІV. Актуалізація
опорних знань
Розв’язуємо
кросворди по рядам.
Слово
вчителя: Людина – це дріб. Чисельник, порівняно з іншими, - достоїнства людини;
знаменник – оцінка людиною самого себе.
Збільшити
свій чисельник – свої достоїнства, не під силу людині, але кожний може зменшити
свій знаменник – свою думку про самого себе, і цим зменшенням наблизитися до
досконалості.
Л. Толстой
1.
Виконання усних вправ
1)
Прочитайте дроби
і назвіть з них чисельник і знаменник.
2) Яку частину тижня
становить 1 день? 3 дні? 7 днів?
2. Математичний
диктант
1) запишіть усі правильні дроби з знаменником 9
2) запищіть у
вигляді дробу частку
А) 4:7 б) 6:3
в) 9:1
3) Накресліть
координатний промінь, узявши за одиничний відрізок 10 клітинок. Позначте на
промені точки, що відповідають числам:
Які з цих чисел
зображені на промені однією й тією самою точкою? Запишіть відповідні рівності.
V. Вивчення нового матеріалу
План вивчення теми
1.
Приклади , що
сприяють усвідомленню основної властивості звичайного дробу.
2.
Формулювання
основної властивості звичайного дробу.
3.
Приклади
застосування основної властивості дробу.
VI. Засвоєння нових знань і вмінь
Робота
з підручником &6
Усно №
191,192,193,194
Письмово
№ 196, 197, 200, 210, 216
VII. Підсумки уроку
Розгадай
приказку чи прислів’я
VIII Домашнє завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар